Öncelikle tanıdığın olduğu için 1 2 deneme çekimi yapmak üzere istemen kafi olacaktır. Bu tarz makinalar eski seri ve fotoğraf odaklı olduklarından dolayı video kısmında oto fokus olayı çok zayıf kalıyor. Bende 600d ile başlamıştım. Ve ayrıca mikrofon kalitesi sıfır yani berbat, bundan dolayı ekstra yaka mikrofonu, tepeüstü mikrofon gibi mikrofonlardan temin etmen gerekecektir.