Hocam aslında bunlar video çekmek için üretilen ürünler değildir. Bu tarz DSLR makineler fotoğraf makinesidir. Ek olarak bu makine biraz eski, yani şuan İphone'nin biraz üst model telefonlarından bundan daha iyi video çekersiniz. 720P çekim yapıyor diye biliyorum.
Not: Eğer olmuşken kaliteli birşey olsun derseniz Sony Alpha 9 ve ya Fuji Film XT4 segmentlerinde bir kamera almanızı öneririm. Bütçe olarak uygun birşey olsun derseniz Canon 700D - 50mm Lens işiniz görecektir.