İsim vermek istemiyorum forumda yapanlar var, yukarı up süresine 15 dk ya indirip sınırsız macro kuruyor herif. Diceksiniz ki nasıl anladın? Zaman tutun arkadaşlar, bir adam 48 saat boyunca 15 dakikada bir up yapabilir mi?
Sırf bu yüzden konu sabiti almak zorunda kaldım. Ya konu sabiti alamayan üyelerin hakkı ne olacak?
Konu yukarı taşıma aracına capctha veya doğrulama getirilmesini tavsiye ederim.
Herkese hilesiz hurdasız forumlar diliyorum..