Eğer ödeyecek gücün varsa ve 5 ay senin için büyük bir kayıp anlamına geliyorsa bedelli yapmanı öneririm. Ayrıca askerde aylarca durmak yerine belki sektörde kendini geliştirip daha da fazla para yada maaş kazanabilirsin. Zaten enflasyon aylık olarak çok fazla. 1 sene sonra belki de birkaç ay sonra verdiğin bedelli parası, çerez parası gibi gelecek.
Ben bedelli yaptım. 1 ay zor dayandım