looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkede darbe yapılıyor, terörü bitirme hamlesi yapılıyor, abd işgal için bekliyor, yunan savaş için kışkırtıyor. Siz deniz keyfimiz yarım kaldı diye yakınıyorsunuz...

Allah keyfinizi daim eylesin, rahatınız bozulmasın, ayağınıza çakıl daşı, midye gabuğu, deniz kestanesi deydirmesin.
Veleddalin amin...
Deniz keyfimiz yarim kaldı diye birşey söyledim mi ben?
Ben her türlü rahatım, Türk Devleti varken bize birşey olmaz, bu konuyu açma sebebim Yunanların kışkırtıcı hamlelerini milletin görmesini istedim.
İnşallah sizin gibi bir düşünceye sahip olan insanlar gün yüzü görmez.