Şimdi benim gelirim bir yıl içinde veya 3 yıl için de 75bin TL yi geçmediği taktirde kestiğim faturalarda ki vergiyi ödemeyecek miyim?
Geçse de geçmese de fatura kestiğin de kdvsini ödüyorsunuz hocam
Tek avantajı 1 yıl sigorta ödemiyorsunuz o kadar gerisi boş zaten