ErolBakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdım sımdı tesekkurler ama cok ısı vardır dıye dusunuyorum . gunde yuzlerce kısı yazıyordur benım mesajımıgorene kadar surem bitmesin sonra
Merak etme her türlü yardımcı olacaktır