Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin ile irtibata geçebilirsiniz.

Yazdım sımdı tesekkurler ama cok ısı vardır dıye dusunuyorum . gunde yuzlerce kısı yazıyordur benım mesajımıgorene kadar surem bitmesin sonra