Yanlış şeritte olan diğer araç siz normal yolunuzda gidiyorsunuz. Maalesef acele ettikleri için orta şeritten kavşağı dönmeye çalışıyor bazı uyanık arkadaşlar. Adanada çok yapıyorlar bunu. Işıkta bekliyorsun yolundasın bakmışsın önüne kırmış dönüyor. Çift şerit düz yol madem döneceksin yanaş sol şeride dön.