Herkes maddi açıdan bakmış biraz yaş açısından bakalım. Hocam 25 yaş üstüyseniz kesinlikle bedelli yapın. Ben 27 yaşımda bedelli olarak gittim iyiki bedelli gitmişim diyorum. Hayatınızda para vereceğiniz en güzel şey olabilir. Eğer normal giderseniz 27-28 yaşından sonra 6 ay size zor gelebilir. 20-23 yaş aralığında olsanız gidin derdim. Bu arada bugünkü 100 k borç seneye para olmayacak. Bu enflasyonist ortamda yılbaşındada %50 zam yapılır gelirinizde %50 artar ve baya rahatlarsınız. Örneğin ben 43.150 tl ye gittim parayı ekim sonu gibi yatırmıştım. Bedelliye bu sene gittim. Şuan 80 k neredeyse iki katına çıkmış. Yılbaşından sonrada çok rahat 110 k civarı olur. Bence pişman olursunuz bedelli gidin.