Ben gitmedim gitmeyeceğim,yoklama kacağıyım 3 yıldır askerlik onur gurur adamlık meselesi değildir (bana göre) bedelli 5-10 bin olsa verilir ama bu paralara yazık günah. 3-5 seneye profesyonel askerlik çıkar tüm sorunlar ortadan kalkar.