Çok karalayan olmuş ama adamlar kendi altyapısını ucuza mal ediyor ve fiyatı arttırmasa da hala iyi durumda olabiliyorlar. Kiralayıp tekrar müşteriye sattığı altyapının maliyetini ise arttıran bir firma var ortada. Bu yüzden onun da fiyatını arttırmak gayet doğal hakkı olduğunu düşünüyorum.