Sizin olay kısmen buna benziyor, b aracı sizin şeridinizi işgal etmiş. Kusurun tamamen karşı tarafa verilmesi lazım.
Sol şeritte olsanızda düz gitme şansınız olabilir, düz gideceksiniz diye illa ki sağdan gitme şartınız yok, neden mi ? sizin şeridiniz ilerlediğiniz yolda kapanmıyor, devam ediyor. Eğer yolun ilerisi 2 şeride düşseydi sizin şeridiniz mecburi dönüş olabilirdi.
Yine de bu konuda uzman arkadaşlar en doğru cevabı verebilirler.