Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sol şerite geçmek istemedi kavşakta ortadan alıp önümüze kırdı direk kavşağa atladi.
İşte o yaptığı yanlış. Daha geriden sol şeride bir şekilde atması gerekiyordu kendini.