ikinizde hatalısınız. Sen düz gidecen sağ şeride girmişsin. Sağ şerit dönmek isteyenlerin.
Kırmızı arabada sola dönecek ama oda yanlış şeritte.
Bence 2 araçta şerit ihlali yapmış 2 side kusurlu.
Sol şeritteyim ve dönme zorunluluğum yok yolda bile düz ve sola dönüş işaretleri var düz gidebilirim bence. Sinyal vermedim döneceğim diye bizde nasıl hata var onu anlamadım. Yani yolun ortasında sola dönüş ve düz devam ediş ibaresi var oklar ile.