İşin gerçeğini söyleyeyim 2 kadın sürücü karşı karşıya gelmiş kaza kaçınılmaz olmuş. Kadın sürücüler araç kullanmakta çokta başarılı değiller.

Siz düz gidecekseniz niye sol taraftasınız , yada bir şekilde sol taraf'da kaldıysanız diğer sürüclerin sola dönme ihtimalini göz önünde bulundurmanız gerekiyor.
Aynı şekilde onlarda sağ tarafdaysa soldakine dikkat etmesi lazım. Ama her şeye dikkat eden kadınlar araç kullanırken araç kontrolu konusunda çok kötüler. Dümdüz gidiyorlar trafikte gördüğüm her 2-3 kadın sürücüden birisi aynalara bile bakmıyor

Geçmiş olsun , Kusur %50-50 olur gibime geliyor.