Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilgi içerisindesiniz. Trt yıllardir, bildiğin manuel telif te atiyor,
bu konuda birçok yetkili maili var. Content ID'e düşmeyen veya Content IDî bypass edilen Dizilerini veya çizgifilmlerini yüklersen sana manuel telif atacaklardır. Ve eskiden trt ye mail atip pişman olduğunu belirtip rica edince telifi geri çektiği zamanlar oluyordu, son zamanlarda ne durumdalar bilmiyorum. Kanalın büyükse mail at , pişman olduğunu 1 daha asla yüklemeyeceğini, ailenin geçim kaynağı olduğunu vs belirt, belki geri çekerler.
Hesabını askıya aldıracak teliflerde bulunmuyorlar hocam zaten artık sadece ücreti TRT'ye aktarılıyor videonun o kadar harici bazı videolarda özel lisans var o lisansa sahip videolardan yayınlarsan direk siliyor zaten.
garajdakivosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu gün aradım ve mail gönderdim. O kadar kibar ve ilgili bir ekibi var ki. Ayrıca da çok ilgililer.
Ben TRT ile çok sorunu çözdüm bize karşıda hoşgörüyle yaklaşıyorlar hep valla mutlu oldum senin adına.