hocam nem oranı yüksek ise dert olabilir. Arada bir gene güneşe çıkarmak faydalı gibi duruyor. Sürekli güneşin altında kalmasından tabi daha iyi fakat nemli ortamda çok kalmasıda iyi değil.

Ankarada vs istanbuldan araç alınmaz mesela halk genel olarak nemli bölgenin aracını içanadoluda kullanmıyor. sebebini bilmiyorum ama vardır bi sebebi. nemin sıkıntı çıkardığını da duydum diye hatırlıyorum.