md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yemek mi bu hocam bi zararı olmaz
Arabayı güneşin altında bekletmek araç boyasının solmasına, araç içerisindeki koltukların bile daha çabuk eskimesine sebep olur. Bilmeden yorum yapmayın.