selamlar. aracı anca 2 haftada bir kullanıyorum o da aküsü bitmesin kendine gelsin diye. bir süredir araç sitenin içinde tüm gün güneşin altında kalıyordu. malesef gölge bir noktası yok. fakat şu bir kaç gündür aşı sıcaklardan dolayı bodrumdaki garaja aldım. normalde bodrum garajını kullanmıyorum. bu sabah aşağı aldım sabah olmasına rağmen acayip havasız ve sıcaktı. 20 25 araç var aşağı yukarı. kapasite doluya yakın.

fakat aklıma birşey takıldı aşağıda nemli bir hava var havasız kalmasından dolayı uzun süre hareketsiz kalması güneşin altında kalmasından daha zararlı mı olur