Oradan_Buradan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şakamısın sen arkadaşım. Bu devirde bu kadar borç altına girlir mi. Ben erken terhis kıl tüy ile 16,5 ay askerlik yaptım. Şuan gelmiş 6 ayın hesabını yapıyorsunuz. Askere gitmen demek aylık 12000 tl nin cebinde kalması demek bir nevi. Babanda sağlam cukka varsa gitme. Yoksa 6 ay dediğin nedir.
Eleştiri yapın demedim. Fikir söyleyin dedim. Şaka falan değilim.

Babamda sağlam cukka yok. Ne yapacaksam kendim yapacağım. Baba parasıyla hareket etmeyi bırakalı çok oldu.

Mesleğim var. Yazılımcıyım ve çalışıyorum. Benim için her gün, her dakika değerli. Her gelecek potansiyel proje değerli. Belki anlamazsın ama böyle.

Her yorumu okuyorum bu arada. Yorum yapanlara teşekkür ederim.