iş durumuna bağlı, gidip geldiğinde aynı işe kesin devam edebiliyorsan, git, eğer dönünce iş drumu skıntı ise, gitme. 6k ödemek çok değil, bir zam alırsın birşey olur vs vs ek iş olur buradan, yine ayda 6k yı birşekilde çıkarırsın, seneye 6k çok daha değersiz olacak alacagın zam ve enflasyondan.
bedelli yapmış biri olarak, bedelli önerirdim. o süreçte öğrendiğim kendime kattığım bilginin maliyetini ölçemezsin, yani 6 ay yerine 15 gün gittiğimde kalan süreçte birçok iş yaptım , tamamen işine ve sosyal hayatına , ailene , eşine dostuna herşeyiyle senin düşünmen gereken bir süreç. Ben olsam 12k maaşım varken gitmezdim. aylık ödediğim rakamı çıkaracağım işler bulurdum r10 da makale bile yazardım günde 1 saat ugrasıp 100 TL kazansanız , ayda 3k eder gibi gibi gibi