hocam 12 ay desen bi nebze gitme derim ama şu anki ekonomik şartlar durumlar vs söz konusu olunca git derim borca girmek iyi değil. bedelli askerlik çok çıktı 15-30k olsa neyse ama şu anki bedelli ücreti bize göre çok gurbetçiler için hiçbir şey. ayriyeten 6 ay, çok çabuk geçer