ben 6 ay askerlik yapmış biri olarak girilmemesi gerektiğini düşünüyorum. ancak bu düşünce benim tamamen ekonomik durumum ile alakalıydı. param olsa ya da ödeyecek gücüm olsa 1 saniye düşünmem bedelli yapardım. sizinde düşünceniz bu olmalı. kimsenin fikrine ihtiyaç olduğunuzu sanmıyorum olay tamamen şapkayı önünüze koyup bunu düşünmek. yoksa 6 ay bi şekilde geçip gidiyor. bol şanslar