Eklenti güzele benziyor ama eklentilere güven olmaz hocam bi' gitti mi bi' aksilik oldu mu sitedeki tüm yazı içerikleri ona bağlı olduğundan sıkıntı çıkar. Eklentiye bağlı kalmamak lazım diye düşünüyorum bu konuda.
aynı işlem muhtemelen manuel olarakta yapılır ama,ugraştırır yani