çok güzel başlamadan önce anlık dönüş alıyoruz ödeme yarısı yapılıyor mesajlara dönüş yavaşlıyor ödeme tamamı sonrasında ise çevrimiçi oluyor dönüş yok amaç nedir bu nasıl müşteri memnuniyeti bu nasıl ticari ahlak? yorumlarınızı bekliyorum