hocam eski müşterilere fiyat değişiyor ama 140dan sonra olanlara aynen devam ediyor arkadaşı üye yapmıştım mail gitmiş onlara marttan sonraydı galiba böyle ayırmaları kötü oldu
evet hocam ben de arkadaşın eski olduğunu belirtmiştim o inad etti 2023 hazirana kadar artmicak diye sorunca artıcak sizin demişler. Mevcut müşteri başka firmaya geçip geri dönse 140 dan devam edebilir mi acaba ? İlla bizi böyle şeylere sokuyorlar