22 bin TL ne yazık ki bütçemizi oldukça aşıyor daha uygun birsey onerir misiniz? 13-15 bin TL civari
Bu fiyat aralığında alacağınız klimaların genelinde yüksek tüketim olacaktır.KW ücreti her yıl kat kat artıyor.
Klimayı birkaç yıldan uzun bir süre kullanmayı düşünüyorsanız bir kere almanızı öneririm.
Bu fiyat aralığındaki klimaları kullanmadım.Tecrübem yok.Kağıt üzerindeki verilere bakılacak olursa hiç verimli görünmüyor.Ucuza klima aldığınızı düşünürken ödeyeceğiniz elektrik faturası ile cebinizden kat kat fazlası çıkmamasına dikkat edin.
Hangi klimayı alırsanız alın minimum 20 dakika vakum yapılmasını isteyin.Süre tutun mutlaka.Klimayı kullanacağınız yeri iyi seçin.Uzun kenarı kullanmaya çalışın.
Marka olarak güvendiğim sadece iki adet var.Mitsubishi Electric ve Midea. Midea biraz daha uygun.İkisi de ucuz değil.