Keşke sorunları sadece bu kadar olsa. Akbank'ı çok severim ama ATM'leri tam manasıyla re za let. Dokumatikleri çalışmıyor, sürekli kartı yutuyor v.s. tonla sorun. Semtimizdeki ATM'leri özellikle haftanın neredeyse 7 günü para yatırma ve çekme işlemlerine kapalı, arızalı. Genel olarak da ATM'ler biraz böyle. Çekmek istenilen miktar düz bir miktar değilse istenilen tutarı çekmekte çoğu zaman zorluk çekilebiliyor. Saçma sapan iş yapmışlar.
Ülkenin her yerine sadece ATM dikmekle uğraşıp bunların bakımını yapamıyorsan hiç yapma. Mesele sadece ATM kurmakla bitmiyor çünkü bunlara her daim bakım yapmak gerekiyor.
+ bir problemde nedense qr ile para yatırmak istediğimde sık sık hata alıyorum garanti atmlerinde.