200 TL'yi asla kabul etmiyorlar,5-6 farklı bankanın atmsini denedim,bunlar yüzünden para çekip diğer atmye yatıramıyorum.IBAN atmak çözüm değil,ATM ile çözülmesi gereken durumlar olabiliyor.150+50 yapiyorum 10 saat bir de kartı geri veriyor,hobaaa tekrar dene,tabi sıradaki millet homurdanıyor