drmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle afk demişim yanlış oldu galiba. Oyundan çıktıysa yani terk ettiyse durum nasıl olur? Ayrıca bazı yerlerde win almak önemli değil diye yazıyordu.
Oyundan çıktıysa da yine aynı durum geçerlidir sadece senin hesabın seni etkiliyor onun hesabı onu etkiliyor aldığın kill ve raund yıldız sayıların ve en önemlisi maç kazanman rank atlaman için olmassa olmazdır hocam . Önceden hesap kasmışlığımda vardı ve tamamen maç kazanmaya bakıyor 4-5 veya 6 maç üstüste kazansan 0 kilin bile olsa maçlarda yine rank atlarsın bizzat arkadaşları bu şekilde boost etmişliğim var ben 40-50 kill alıyordum onlar bazıları 5-6 kill alıyordu maç boyunca ama üstüste maç kazandığımız için oda rank atlıyordu sadece ben daha fazla kill aldığım için 4 maçta rank atlarken o 5-6 maçta rank atlıyordu