ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saçma, o hızda internet alanların daha fazla ödemesi gerekmiyor mu? az alanlar hem çok ödüyor hem de yavaş bir internet kullanıyor.
Bende Gigafiberi daha pahalıya satmalı ki VDSL kullananlar veya alternatif fiberler üzerinden Türk.net kullananlar kötü hissetmesin, değersiz hissetmesin diye düşünürken Türk.ne tam tersini yapmış tebriklerr. Gigafiber yoksa bizi kullanmayın, neden kullanacaksınız ki demekten başka bir şey değil ki bu