Yaklaşık 1-1.5 yıldır turknet, 4 5 aydır fiber altyapıdayım. Kopma sadece gece oldu onlarda mesajla bildiriliyor gece bakım olacağı.
Ben çok sorun yaşadım 100 mgbit alıyordum yapa denen lanet sisteme üye yapmışlardı beni...
Sorunsuz kullanmanıza sevindim 3 ay boyunca 0.1 mgbit verdiler bana sürekli. ben de netspeed e geçtim.