ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200 de olsa yine vazgeçmem hocam. 900 mbps çok farklı bir lüks.
altyapım desteklemiyormuş yoksa geçmeyi düşünebilirdim. evet cidden lüks veriyor ise gerçekten sorunsuzca...