ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saçma, o hızda internet alanların daha fazla ödemesi gerekmiyor mu? az alanlar hem çok ödüyor hem de yavaş bir internet kullanıyor.
ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi altyapıları olduğu için maaliyet kurtarıyordur yada pazarlama stratejisidir hocam bilemiyorum.
Her yerde bu altyapı olmadığı için işte böyle uyduruktan bir pazarlama stratejisi sunuyorlar...
Benim bulunduğum bölgeye daha yeni 16 Mbps hız vermeye başladı. Nerde Türkiyede 1000 Mbps hizmet veren bölgeler. En fazla zenginlerin olduğu 3-5 ilçe veya bölgede sunarlar bunu.