ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saçma, o hızda internet alanların daha fazla ödemesi gerekmiyor mu? az alanlar hem çok ödüyor hem de yavaş bir internet kullanıyor.
Kendi altyapıları olduğu için maaliyet kurtarıyordur yada pazarlama stratejisidir hocam bilemiyorum.