parçalanmaya deforme olmaya yüz tutmuş.okunabiliyorsa okusun. bir onları moğalistandan getiremedik sanırım
onlar zaten oraya ait. atalrımızın yaşadığı topraklarda. onları buraya getirmemiz saçma olur. ben köktürkçe biliyorum. sadece köktürkçe değil eski anadolu türkçesi çağatay türkçesi harezm-kıpçak türkçesi eski yeni uygurca. ve eserlerde yazan her cümle altın değerinde. geçmişini bilmeyen geleceğe yön veremez.

Tarih boyunca yazılmış çoğu eseri okuma fırsatım oldu. ve bu eserleri bilerek kendin okuman kadar güzel bir şey yok. ölü diller olabilirler ama bu dillerde senin benim tarihimiz var.