Konu
Herkese merhaba R10 kullanıcıları
20-07-2022, 12:32:52
#1
Gaisuke
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Artık bende r10 kullanıcısıyım
Bir merhaba demek istedim
Herkese iyi çalışmalar