hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi ablam öldüğünde ağlamıştım bir de Muhsin Yazıcıoğlunun ölümünde
İkisine de allah rahmet eylesin hocam,mekanları cennet olsun,yakınını kaybetmek nasıl bir histir bilirim