onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşeyin hayırlısı olsun hocam dert etmeyin hiç
Birşeyi Allah büyüktür..
La Tahzen ! İnnallahe Meassabirin (Üzülme, ALLAH Sabredenlerle Beraberdir)
Tek avuntumuz bu ya zaten hocam;