Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne söyleyeyim, ne diyeyim ki.... Yaşanmışlıklardandır hocam belki de yaşanamamışlıklardandır...
Herşeyin hayırlısı olsun hocam dert etmeyin hiç
Birşeyi Allah büyüktür..