Toptan alıp buzluğa kaldırmak lazım bence. Böyle tek tek dürüm yiyince aşırı pahalıya geliyor. Komagene dışında diğerleri hamur yiyormuş gibi geliyor.
Bu aralar neyi topluca alsan diğer hafta kar edersin

Artık kar ettimi dersin başka bir şeymi orasını çok isteyen olursa oturur tartışırız