Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toptan alıp buzluğa kaldırmak lazım bence. Böyle tek tek dürüm yiyince aşırı pahalıya geliyor. Komagene dışında diğerleri hamur yiyormuş gibi geliyor.
Bu aralar neyi topluca alsan diğer hafta kar edersin Artık kar ettimi dersin başka bir şeymi orasını çok isteyen olursa oturur tartışırız