Toptan alıp buzluğa kaldırmak lazım bence. Böyle tek tek dürüm yiyince aşırı pahalıya geliyor. Komagene dışında diğerleri hamur yiyormuş gibi geliyor.
Çoğu bayi kilosunu 20-25 lira arası alıyor bir bayi ile konuşup size 3-4 kilo ayarlamasını isteyebilirsiniz iyi biriyse kabul edebilir.