çok güzel bi şekilde yorum yapıyosun tebrikler. Ama 2 cümle kurup neyi savunduğuna ait bir açıklama bile yapamıyorsun

Ne cevap vermemi bekliyosun ? Eleştiriye açığım, biraz daha açık olursan tartışabiliriz hiç sorun değil.
hiç profil bağlantı alıyor musunuz?