dowerpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 senedir düzenli iliadin kullaniyorum. Bu ilaçtan yarın alıp deneyeceğim eğer benim işimi de çözerse dileyin benden ne dilerseniz
Otrivine yok çektiklerinde 15 şişe iliadin almıştım çöpe attım kalanları