https://www.bionorica.com.tr/urunler.../sinupret.html
Eczacı arkadaşım sürekli otrivine alıyorum diye bunu önermişti, 1.5 ay falan kullandım şu an baş ağrısı konka şişliği falan kalmadı. 5 yıldır otrivine kullanıyordum.
2 kutu almıştım. 5-6 aydır ağrım yok tıkanıklık yok. Başka bir şey kullanmadım, denize falan gitmedim.