ücretsız plan olmadığının farkındayım ilk kurumu ödeme yapacakmış gibi açıp ödeme yapmadan 2. kurumda doğru hesabı açıyorsunuz.
Bütün müşterilerimde bu konu başlığındaki taktiği kullanıyorum. İnsanları yanlış yönlendirme
Hocam amacım insanları yanlış yönlendirmek direk paralarını almak değil. Bu yorumu yazmadan önce bir gidin tekrar aynı şekilde hesap açılıyor mu bir deneseydiniz keşke. Bu yöntem madem çalışıyor insanlar neden benden hizmet alıyor? Neden aynı işi yapan forumdaki arkadaşlardan hizmet alıyor? Neden attığınız linkteki konunun sonundaki insanlar çalışmadığını belirtiyor. Neden ücretsiz hizmeti insanlar satın almaya çalıştığında hata veriyor? Ben bu hizmete 20-30 DK emek veriyorum canlı canlı kuruyorum para almam sizi ne kadar alakadar edecek? Sonuç olarak zaman harcayıp kurulumu baştan sona yapıyorum....