Merhabalar,
2 ay önce Kia Rio 2022 1.4 Benzinli araç aldım, aracın yakıt değerleri şehir içi 8.2 şehir dışı 5 Lt, genellikle şehir içi kullanıyorum ve malum benzin fiyatlarından Km'de 2 liraya yakın tüketim oluyor. LPG'de bu tüketim yarı yarıya fark ediyor. Sizce LPG taktırmak yakıt ekonomisinin yanında aracın motor ömrü, vereceği zarar vs. açısından mantıklı mı mantıksız mı?