Derste olsanız anlardınız beni... Bir dersi 100 dakikada anlatamıyorsan sende sorun vardır. 40 dakikadan sonra öğrencinin dikkati dağılıyor zaten. Boşuna duyar kasmaya gerek yok. Kim 100 dakika bilgi verebilir. 100 dakikanın 60 dakikası neredeyse bitmeyen cümleler, hiçbir bilgi vermeyen anlatılar.
Akademik eğitimlerde hocalar kimin dikkati dağılmış dağılmamış, o dersten kim ne kapmış umursamaz. Dersini anlatır geçer, derse katılanlar o süre içerisinde alması gerekeni alır ya da almaz buna bile dönüp bakmaz çoğu hoca. O yüzden anlatacağı dersi keyfine göre 90 dakikaya da yayabilir ya da tam tersi 40 dakikanın altında bir sürede de kestirip atabilir. 2 saatlik dersi blok yapıp kısaltalım diyerek 3 boyunca anlatan hocaya denk geldim o yüzden ben de sorgulamayı bıraktım.