Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bozdurmasam bozdurmam da kuzenime borcum var 45bin TL kadar. Ona vericem düğün için borç almıştım onu vericem kapatıcam borçlu kalmak istemiyorum ona. Zengin birine borçlu olmak kadar kötü bişey yok
Akrabaya borç olunca lafta çok dönüyor haklısın üstad Allah yardımcın olsun bir kişiden tüm akrabaya yayılabilir bir durum